Subject: PS fonty

From: Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 1996 13:44:27 +0200 (MET DST)

Vazeni priznivci TeXu,
na stroj ftp.icpf.cas.cz (193.84.116.44) do adresare
/wagner/cstex/cspsfont jsem vlozil opravene skripty pro pouzivani
residentnich PS fontu v TeXu. Nyni jiz "small caps" tisknou
kapitalky. Jsou k dispozici dva baliky. Puvodni czpsfont.zip ma
adresare presne podle emTeXu a je overen v me soukrome instalaci v
OS/2. Z neho prezipovanim vznikl cspsfont.zip se strukturou adresaru
podle CsTeXu. Ma makra pro csplain Petr Olsak odstranil a nahradil je
svymi. Proto czpsfont.zip obsahuje ma makra pro csplain, cspsfont.zip
obsahuje Olsakova makra. Oba baliky maji sve REM-soubory pro
emremove.

Verim, ze oba baliky jsou funkcni. Za soucast CsTeXu se povazuje
cspsfont.zip a doufam, ze po navratu Petra Olsaka z dovolene bude
zarazen do standardni distribuce.

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: [email-masked]

I will continue reading messages at [email-masked]
if I ever receive them...